Sunday, February 7, 2010

sUduT



"dia honar dengan cerita dia, trauma dengan lucu jenaka, perut sendat berdekah dekah

aku juga ingin berjenaka, aku juga ingin berseloka, aku juga ingin berkeluh kesah, aku juga ingin bercinta indah
"

petikan : aloyparadoks

Puirrrrrr....mule2 bace tersentak jugak..tapi bile lame2 pikir...ape kes nak sebok2 lagik..nak tuntut sampai mati?last2 aku sendiri tak dapat isi..silap2 cume tengok sampai mati. akhirnye kate hati.."lu carik la idup lu sendiri"...


"Kau muntahkan apa sudah kau makan, Biar hancing bacing seluruh jalan ini, Berlendir nanah jijik membusuk, Membusuk merebak meracau mereka"

petikan : aloyparadoks

Yesza!!!kalau nak lari biar hilang terus, tapi jangan sampai orang keliling pun macam dah pupus, sampai mane? dekat mane duduk kite? cantik yang dulu takkan semue nak jadik buruk, sebab satu takkan sepuluh kene peluru...akhirnye hati kate lagi "idup die bro...lu ape sibuk"

~untuk cerite dulu~bukan untuk selit pada cerita baru~yang penting bukan untuk papai~
~cis!!untuk aku~

0 Comments:

Post a Comment