Tuesday, February 9, 2010



"Bulan...jangan biar siang...biar alam kelam..sepi..seperti aku"





Bisikku Pada Bulan..
Kembalikan...temanku..kekasihku...

Syurgaku...


Tanpa dia,
malam menemanku..sepi memelukku...


BUlan....jangan biar siang...
Biar alam ini kelam...biar ia sepi....

Sepertiku...

Aku masih dengar suaranya...
aku bangun...aku tidur...aku mimpi...

DIa masih disini..


Untuk apa jumpa..kalau untuk berpisah...
Untuk Apa jumpa..kalau bukan untuk bersama..


Petikan : Sepi

Wak Kolan Memandu, Muis sebelah, Gomet kat belakang

Wak Kolan
: Ko tau tak Abg Akid, muis?

Muis : Abang ko kan?

Wak Kolan : Takkan La Mak Aku Plak....

Gomet : Abis Tu?

Wak Kolan : (Jeling Gomet) Die Kalo nak die mesti nak sampai dapat...

Muis : Contoh?

Wak Kolan : Ape2 je la...kalo die nak die mesti usehe sampai dapat..Bia Lambat..tapi dapat..tu la name die Genggam Tak Terhiris..

Muis : Ko tuju kat aku ke?

Wak Kolan : Tak la...Kat Abah ko..

Gomet : Abis Tu...

Muis & Wak Kolan : (Pandang Gomet) Ko diam buleh tak Mit....!!

Senyap sampai Sri Kembangan.....

0 Comments:

Post a Comment