Sunday, June 28, 2009

LayAnkAN

Ahaks..isu kali ni..perjalanan menyeberangi sempadan Melake-Port Dickson untuk tujuan layankan kawan2 punye kehendak..ahaks..ape sengal diorang pun aku tak tau pukul 11.30 (3jam 30minit selepas aku punch card) tibe2 dua makhluk muncul dan terpancul la kate2 macam ni..

Katek : poit! jom ikut kitorang g melake!
aku : eh!buleh tahan korang..kan keje ni
Rahim : ko tak yah nak buat baik la.aku keje lagi lame dari ko tak jugak abis2 keje aku.
Aku : Maksud?
Katek : Kemas barang. masuk kerete!

Maka bermula la tentatif hidup untuk hari tu..hahaha


Ni gambo sajek2 je..tak de maksud


Perjalanan penuh gelak ketawe.pasang radio kuat2 smbil melalak


Muis : Susah gak makan pakai kayu cine ni eak
Katek : ko yang carik masalah sape suruh


Kekenyangan..time ni aku baring jek raem terus snap tanpa mengira sebarang nombor (die nk suruh aku bangun cepat..ekekeke)


AHaks! goooddd..niceeeee...bagus..name gambo ni "pokok sepi" hahaha..pucuk nampak cantik tapi korang kene tau dekt pangkal ape yang ade...so nilai la kehidupan secare menyeluruh..jangan hanya pandang yang burok je..adeh

0 Comments:

Post a Comment